Sider

09 januar 2013

Siste reis...

Min tur!!

Ikke alle har flyttet 60 mil, blitt samboer, fått 3 bonusbarn, ny jobb og boob-job i løpet av 6 drøye måneder. Nå skjer det ting....

For nå er det nemlig min tur!

Brevet har kommet. Ekspander-prosessen skal starte. Innleggelse 24. januar, operasjon dagen etter. For en rar følelse!? Det var ikke forventet såpass tidlig i det hele tatt - har stått i kø siden mai 2012.

Det ble masse tårer, sorg, den store skjelven, sommerfugler i magen, slitenhet og glede på en gang.

Nå begynner det! Den siste reisen.... Vekk fra kreften. Og litt av en reise blir det - man må regne med at det tar 1 år før hele puppe-stasen er ferdig. Fra første operasjon og påfylling til enda fler fyllinger, pausetid før utskiftning til silikon, mer pausetid, så brystvorte-operasjon, mer pausetid...og så tilslutt tatovering rundt brystvorten.

Tipper det blir rart. Fin-rart. Å våkne opp om drøye 2 uker og allerede se at det begynner å ta form som en pupp på venstre side igjen.

Operasjonen blir på Rikshospitalet, litt kinkig i og med at jeg har flyttet til Trondheim, men pyttsan. Håper og tror jeg kan få tatt påfyllingene i Trondheim i mellomtida. Og - siden jeg nå også har fått jobb på St. Olav så vil jo dette løse seg veldig greit. Yay!

...livet som tok nye vendinger i årene etter kreften byr jammen meg på mye nytt på en gang nå. Med ferdigstilling av kreft-prosess og jobb i boks kan super-kjæresten og jeg se frem mot masse flere fine hverdager, planlegging av fremtid, boligjakt......bring it on!

Jeg er klar.


2 kommentarer: