Sider

14 oktober 2011

Andre etter-kontroll

Andre etter-kontroll unnagjort.

MR-bildene av høyre bryst var nøye gjennomgått og ingenting tydet på at det skulle være noe galt. Blodprøvene var også hur fine som helst.

Men.

Da hun undersøkte  mine lymfer rundt omkring og ellers andre kroppslige vondt'er, så fant hun selvsagt "noe" i høyre armhule. Denne "noe" flyttet seg litt rundt under hånden hennes når hun trykket, og var litt øm viste det seg - og hun ønsker derfor å få meg undersøkt med ultralyd.

Det ble litt sånn her: "Puh...YAY!! MR gikk bra!....oj....en kul under armen :-/"

Snakk om himmel og helvete.

Onkologen mente dog at det ikke kjentes ut som noen svulst da disse gjerne er litt harde med tydelige kanter og "noe" var ikke det. Men, pga historikken min er det bedre å følge opp, som hun sa. Hun ville ikke jeg skulle gå rundt å uro meg for dette og det var ikke noen akutt ultralyd - bare en forsikring.

Får håpe kroppen min klarer å slå seg til ro med dette, da. Er det noe som stjeler energi så er det å gå rundt å uroe seg... Og det ser jeg jammen frem til å bli ferdig med!

2 kommentarer:

  1. Uff, dette var kjett å lese Kaja. Tar virkelig av meg hatten for ditt humør. Krysser alle fingre og tær for deg. Lisbeth

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth, og takk for det...
    Har vært et langt møkkaår og mange tunge tak for familien også, men nå ser vi fremover.... :)

    /k

    SvarSlett