Sider

04 november 2011

Sånn!

Kontrolltime etter UL ferdig. Alt i orden. Ingen grunn til bekymring. Det betyr vel at man kan legge sykdomsgreiorna på hylla faktisk. Neste kontroll-time kommer om 4 mnd'er.

Vel.

Jeg har svaret på gen-testen i vente hvert øyeblikk forresten. Svaret på den kan jo fort fremkalle pasient-følelsen igjen, antar jeg. For flere enn meg - lillesøstra venter også i spenning.

Er det arvelig brystkreft får man vel også beskjed om at man har økt risiko for underlivskreft, det henger sammen de greiene der. Samt at jeg nok må ta en avgjørelse på om jeg vil fjerne det siste brystet eller ei. Er vel kanskje ingen grunn til å sitte å vente på å få tilbake kreften hvis man kan slippe?

Men. Enn så lenge føler jeg meg ganske nært "frisk" (les : symptomfri), legger alt bak meg og retter blikket fremover.

Eller forresten, først skal jeg lene meg bakover.
Det er jo helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar