Sider

13 september 2011

6 mnd siden jobb-start



Her er a!

Eks-pasienten; symptomfri og fremmadstormende.

Vel.

Jeg stormer ikke akkurat fremover. Men nesa riktig veien!

Håret har også hatt sin egen agenda en god stund nå etter å ha blitt nektet oppholds-tillatelse på hodet i månedsvis. Nå er jeg usikker på om jeg skal spare videre, eller klippe det litt kortere og tøffere...

Akk. Ett av livets store og tøffe valg.

Ett litt viktigere valg er om jeg skal øke jobb-prosenten til 50 fra og med 1.oktober. Jeg øver meg  på litt lengre dager nå. Jeg kan love at det merkes!!......

Neste etter-kontroll er om ca. en måned, venter fortsatt svar på gen-testen fra Radiumen. Jeg skulle ringe de om jeg ikke hadde hørt noe i november.

Mitt lille lymfødem kommer og går en del - uten at jeg har funnet ut hva som gjør dette. Tennisball-følelsen under armen er ingenting å trakte etter, men jeg klarer meg fint. Har ingen smerter i arm eller skulder, og lymfødemet er ikke synlig for andre.

Det er fint.

Ellers er ett langsiktig mål nå å snekre sammen en protese-BH-fabrikk. Makan til turnoff-undertøy skal man lete lenge etter!!

Over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar