Sider

06 mai 2011

Fortsatt kreft-fri

Kort rapport fra dagens kirurgtime: skjelettcytografi viste fine, normale resultater og biopisi fra ert-kulen i høyre bryst viste ikkeno skummelt. Så da får jeg bare stole på det, da? 
Selv om kommentarer som : "Ser normalt ut ved første øyekast, men kan jo aldri være 100% sikker på at jeg treffer kulen ved biopsi, har jo ikke røntgensyn heller. Du får følge med om den vokser" henger litt i ;)) 
Fortalte kirurgen om dette, han skjønte jeg ble engstelig av disse utsagnene og ristet litt på hodet av det. Nå får jeg bare stole på at alt er normalt! 
Neste blir halvtårskontroll i juni med henvisning til plastikk-kirurg. 
Fastlegen slo også på tråden - jeg har vært rett så poplær idag! :) Hun kunne fortelle at jeg burde trappe ned ytterligere på stoffskifte-medisinen nå. Målte det fordi skjoldbruskkjertelen kan påvirkes under stråling. Tror ikke det har skjedd for min del, stoffskiftet er bare veldig høyt siden januar da jeg målte sist. 
Hvis du lurte.
God helg!!

4 kommentarer:

  1. Hurra for fortsatt kreft-fri.:) Lille-søs.

    SvarSlett
  2. Hei, for en fin blogg du har:) Godt å høre at du fremdeles er kreftfri. Sånn skal det fortsette å være - bank i bordet! God helg til deg også.

    SvarSlett
  3. Hei, så fin blogg du har:) Godt å høre du fremdeles er kreftfri. Slik skal det fortsette å være - bank i bordet. God helg til deg også!

    SvarSlett