Sider

18 april 2011

Galleriet / Skalleriet

Diagnosen er mottatt....dette er noen få uker før jeg måtte rake av meg håret...
Tappert smil - få minutter etter jeg hadde brukt barbermaskina....
En av to parykker - gjaldt å benytte sjansen og skaffe meg en frisyre/hårfarge som jeg ikke hadde hatt før!!
Tok også med en parykk til, mer lik meg i frisyre og hårfarge....

Skautet var kjekt...de dårlige dagene hvor man følte seg MEGET naken uten hår...
...men det ble til at jeg gikk slik mesteparten av tiden, selvbruningskrem på skallen for å jevne ut ;) Parykk ble bare bryderi, og jeg ble for opptatt av hvordan den satt på eller ei. Muligens på en snei ;)

November - siste cellegift inn i årene. Jeg fikk flagg - hurra!!

....og 3 uker etterpå var 4 svulster, 1 bryst og 16 lymfekjertler borte.

Første håret tilbake!! Knapt synlig, men what a feeling! Tegnede bryn og korte vipper...

Grått hår, intet nytt under solen med andre ord ;) Jeg er jo vant til å være L'oreal-brun ;))

Skikkelig med hår! Litt glansvask i... bryn og vipper på plass!!
April 2011 - nytt hår, litt lengre og krøller. Litt nærmere "normalen" igjen...selv om jeg aldri har hatt en eneste krøll tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar