Sider

28 april 2011

Tar det aldri slutt....

Så var den plutselig der.

En liten kul i det brystet jeg har igjen. Behøver jo ikke være noe selvsagt. Men jeg er helt utkjørt etter forrige kreft-kamp, overskuddslagrene er fortsatt nesten tomme. Tåler lite.

Kom fort inn til lege idag. Venter nå på mammografi og ultralyd kl 1430. Så blir det vel å vente 1 uke eller 2 på svaret... DET er tortur, det... Samme hva det er - jeg vil vite!

Brystet har føltes tungt en 5-6 uker... Det gjorde det forrige gang også. Ikke tørt å sjekke brystet selv før idag tidlig.

Imorgen skjelett-cytografi pga den ømme forhøyningen på venstre ribbein. Så blir det å vente på det svaret der også. Selv jordnære meg blir jo helt paranoid. Men mest blir jeg sliten og tårefull.

Hvor mye skal man tåle, sier jeg bare....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar