Sider

07 april 2011

Første dag på jobb...

Første dag på jobb etter kreft-diagnosen idag.

Det føltes....hvis jeg har noen følelser rundt det i det hele tatt, er litt i vakum...det føltes slitsomt og litt rart og litt zombie. Jeg var der, men var ikke der... På en måte.

Både pga fraværet i 10 mnder og fordi cellegift og stråling kan ta fra deg hukommelsen i perioder, så kommer det nok til å bli litt "voldsomt" å gå igang. Mentalt slitsomt. Bare det å forholde seg til støy og at andre prater rundt meg.

Men den kneika må man gjennom uansett når man velger å starte på igjen. 2 halve dager i uka. Det klarer jeg!

Mandag blir det endelig gen-testing. Jeg er tredje ledd brystkreft og jeg vil vite om jeg er bærer av skumle gen. Både for meg selv, mine slektninger samt for mine evt døtre; hvis det skulle vise seg at jeg kan få barn etter all denne dritten.

Jammen meg mye rart man må igjennom her i livet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar