Sider

24 oktober 2011

Ultralyd schmultralyd

Ultralyd av armhulen unnagjort!

Fyren fant ingenting. Verken på bildene eller ved å undersøke selv. Jeg skulle jo gjerne ha jublet for dette, men følelsen jeg sitter med er jo mer undring over at han ikke kunne kjenne det som kreftlegen min så tydelig kjente for halvannen uke siden??

Skeptisk.

Er jo bra at det ikke er noe som er så tydelig at det synes på bildene såklart, men slik var det jo også med den klumpen jeg så tydelig kjenner selv at jeg har i brystet. Det er ingenting farlig, men husker jo jeg syns det var rart at den ikke kunne sees på ultralyden selv om den finnes.......

Legetime på Kreftsenteret neste fredag blir full av spørsmål fra min side, også får jeg vel bare prøve å godta dette svaret, da - og gå videre.

Hm. Yay?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar