Sider

04 november 2011

0-punkt

31. mars ble det blogget at kanskje ville det på tross av alt komme noe godt ut av kreftopplevelsen tilslutt... ( "Hva er meningen..." )

Forrige uke skjedde det noe i den retning. Ganske helt av seg selv.

Jeg har plutselig fått ny jobb. En jobb hvor jeg kan bruke opplevelsen min det siste året til å hjelpe andre. Dette blir mange skritt videre fra og med 1.desember - på flere måter enn en!

Spent...

Det er ikke like lett å blogge lengre. Jeg har ikke så mye på kreft-hjertet som før. Og det var jo egentlig planen også? At når kreft-opplevelsen ble mer og mer i det fjerne så skulle tilslutt ikke bloggen eksistere lengre. Bloggen er en ventil for meg, jeg skriver for meg selv - ikke for andre.

Så. Jo færre blogg-innlegg - jo bedre har jeg det kanskje?

Skal ikke dyrke kreften.
Den var jo ingen ny hobby jeg fikk meg lissom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar