Sider

30 mars 2011

Livets kontraster....

Idag ble jeg glad! Legen sier kroppen min har startet å produsere egg-poser igjen! Ergo kan jeg være fruktbar igjen om noen uker! Det er gode nyheter - gir en følelse av å være nærmere den jeg var før diagnosen....

Ville feire! Sitte i solen! Nyte dagen!

Så kom nok en nedtur. Som har med AAP og lønn å gjøre. Jeg er så skuffa og lei meg nå at det gjør helt vondt i brystet. Det er tungt og vanskelig å bli syk i Norge. Veien til gata er jammen kort.

Kreft er urettferdig. Regelverket er urettferdig. Livet er urettferdig.

"Tenk positivt! Det ordner seg for snille jenter!". Dette gir dessverre ikke penger i kassa.

Note to self: Lønner seg ikke å stå på. Lønner seg å holde seg på nederste trappetrinn. Så blir ikke slaget så hardt - hver gang man blir slengt i bakken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar